عزیز، درود!
انتخاب شهر
نیازمندیهای لوکوپوک
تخته سیاه
درد دل ها
مدیریت ارتباط با مشتریان
پنل پیامک لوکوپوک
تصاویر
دفترک
طراحی وب سایت
نیازمندیهای لوکوپوک
مسابقات تخته سیاه

ترسناک ترین جاذبه های جهان

(1398 تیر 03)

به گزارش لوکوپوک به نقل از وبسایت لحظه آخر جاذبه های گردشگری ترسناک یکی از مکان هایی به حساب می آیند که کمتر کسی جرعت بازدید از آن ها را خواهد داشت، اما این دسته از جاذبه های نیز طرفداران خاص خود را داشته و از محبوبیت بسیاری در بین علاقمندان به مکان های خوفناک برخوردار هستند، یکی از عجیب ترین و خوفناک ترین مکان های دیدنی موجود، شهر پترا واقع در جنوب کشور اردن می باشد.

شهر پترا طبق باور عموم مردم، توسط جن ها ساخته شده است، از همین روی آن را به عنوان یکی از ترسناک ترین مکان های موجود در دنیا به حساب می آورند، این شهر یکی از تاریخی ترین مکان های موجود در جهان به حساب می آید که در گذشته پایتخت سلسله نبطی ها بوده، لازم به ذکر است که پترا در سال 2007 میلادی به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید به ثبت رسیده است. با راهنمای تور کیش سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 جاذبه های ترسناک

 

شهر پترا که در فاصله 262 کیلومتر از پایتخت کشور اردن، شهر عقان قرار قرار گرفته در بین مردم محلی اردن به نام المدینه الوردیه شناخته می شود، این کلمه به رنگ سرخ خاک این شهر اشاره دارد، همچنین لازم به ذکر است که در این شهر صخره های بسیاری وجود داشته و در گذشته آن را به نام شهر سلع (شهر صخره ها) می شناخته اند.

در دل صخره های این شهر بنا ها بسیاری تراشیده شده است که به عنوان یکی از زیباترین آثار  تاریخی کشور اردن به حساب می آید، اما ساخت بنا هایی با این عظمت در دل کوه سبب شده است که افسانه های بسیاری در رابطه با پترا بیان گردد، طبق باور مردم محلی شهر، بنا های این منطقه بخصوص قصرالبنت توسط موجودات فرازمینی ساخته شده است، طبق گفته این افراد فرازمینی ها مدت زمان بسیاری را در این قصر سکونت داشته، اما امروزی بدون هیچ اثری آنجا را ترک کرده اند. برخی دیگر از مردم معتقد اند که شهر پترا به طور کامل توسط جن ها ساخته شده و آن ها همچنان در شهر حضور دارند. رزرو آسان و سریع تور کیش.

 جاذبه های ترسناک

 

منطقه صخره ای پترا با بنا های عجیب و غریبی که دارد در هنگام شب بسیار ترسناک بوده و طبق گفته مردم محلی شب ها اجنه در این منطقه حضور دارند و صدای آن ها شنیده می شود، لازم به ذکر است که وجود موجودات فرازمینی و جن ها در این منطقه توسط باستان شناسان به تایید رسیده است. در هنگام شب هیچ کس جرعت نزدیک شدن به صخره ها را ندارد، جالب است بدانید که گردشگران تنها روز ها و آن هم به صورت دسته جمعی به بازدید از بنا های سنگی شهر می روند. با جاذبه های ارزان تور کیش بیشتر آشنا شوید.

نظر شما در رابطه با این شهر چیست، آیا تصور دارید که بنا های سنگی آن توسط فرازمینی ها و یا اجنه ساخته شده اند؟

شما هیچ آگهی را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره نکرده اید..